Tjenahej!

Har inte blivit så mycket med bloggen iallafall nu, men jag ska försöka vara lite mer aktiv här :-) Har inte hänt sådär super mycket mest jobb, eller har jag sagt att vi var på spa förresten? Det var vi från fredag till lördag, i Grisslehamn på Havsbaden. Det kan jag varmt rekommendera! När vi kom dit fanns det mousserande och god choklad på rummet, så det började vi med. Efter det var det kaffebuffé med massa godsaker, scones och marmelad, och en mängd olika kakor :) Sedan gick vi och bytte om och gick in till spa-avdelningen, vi badade, bastade och fick massage. Underbart var det att sitta i bubbelpoolen och mysa. Vi bokade sen middag, 20.30, det var perfekt. Jag åt löjrom och röding och punchglass efter det, det var jättebra mat. Ja... sen sov vi, haha trötta. På morgonen åt vi frukost och sen hann vi bada och basta lite till innan vi for hem! Underbar helg faktiskt. Nu sitter man här igen och jobbar med alla dessa papper, som iofs är klara nu i princip :-) Ha det gott så hörs vi snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0