Länge sen...

Ja ni, som ni säkert märkt så är jag inte här så ofta längre. Kanske börjar lite igen, får se. Jag har ju inte direkt mkt tid över! Sommaren har kommit igång, och jag har auktioner i princip varje helg. Massor med jobb och ingen semester. Glenn pratade om att åka över till Åland i veckan som kommer, bara ett par nätter. Jag ska kolla min kalender så får vi se om vi lyckas få till det. Hoppas det...

Annars har jag bara jobbat, hunnit med att gå på båda cirkusarna med barnen, först Brazil jack och sen Maximum. Felix älskade det, Molly också. Felix red båda gångerna, det tyckte han var kul. Idag har vi vart och badat, sen var Glenns föräldrar här på en fika. nu ska vi lägga oss och glo på nån film om en stund :-)

Hoppas ni alla har det bra, ser att ni vart här även fast jag inte har det! Kanske blir lite mer uppdatering här nu, vi får se om jag hinner med det!

Puss och kram på er!




Bjuder på en bild på mig... från ikväll, ser ju lite smått trött ut, men men




Kidsen.. Mitt allt!



En sur Molly, vet inte vart hon fått det ifrån.. underbara unge :-)



Molly på Felix traktor..




Felix rider cirkushäst..

Åh vad jag önskar att jag också kunde vara ledig och få göra saker med min familj, men nu är det som det är! Jag försöker ta nån dag här och var, så hoppas jag att det blir bra ändå!



Molly och världens bästa Monica..

Nu ska jag leta upp nån film med Glenn och lasta fram allt godis... Ha det bra nu och ta det lugnt!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0