Halloj!!

Har som vanligt inte hunnit med bloggen! Har fruktansvärt mycket just nu, försöker hinna med allt annat också förutom jobbet och det är inte det lättaste. Iallafall så har jag fyllt år.. 33 år!! Det är ju inte klokt, fattar inte vart tiden tagit vägen, men men så är det iallafall. I present utav mina underbara föräldrar fick jag en vit iphone 4. Jag blev så jäkla glad, är såå nöjd med den. Hur bra som helst, och snygg också. Sprang in och köpte ett lila skal idag, vill skydda den ju. Ville ha nåt roligare egentligen, men fanns bara tråkiga. Har köpt på nätet också som är på väg :-)



Fin :-)

Ja och idag kom kaffemaskinen som Glenn beställt, faan vad gott kaffe.. verkligen super.. så kan man skumma mjölk också så det har blivit några latte här ikväll. Johan och Lollo var här och testade också nyss. Nu ska jag snart hoppa i säng, kolla på nån film kanske. Imorgon fullt upp, som alla andra dagar!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0