Tjenare!!

Ja, idag har jag hunnit med mycket tycker jag själv :) Fått ordning på en massa papper och lämnat till min redovisare. Hann en liten runda på stan efter det. Hittade ett par stövlar på rea som jag köpte och sen ett par jeansleggings.. icke på rea tyvärr hehe... Handlade mat och var på blomsterlandet också. Överlever inte utan blommor hemma, måste ha tulpaner!!! Överallt, köpte lite vårblommor också, bl.a krokus... mys!!

Har hunnit med att äta middag med Glenn och barnen, sen gick vi upp och kollade på Emil och barnen somnade vid 19.30 :-)

Kollat lite på tv och fikat och nu hamnade jag här...



Stövlar.. rätt fina tyckte jag..



Jeansleggings köpta på Vita M..



Mina fina blommor, lite vårkänslor får man allt av dem..

Jo just det, jag träffade ju Malin idag när jag var in med papper, hoppas verkligen vi kan hitta på nåt kul snart... Just nu ser jag fram emot tjejkväll hos Bea... Jill och jag åker dit... kan ju inte bli annat än kul, eller vad tror ni...
Nu ska jag sova lite , hej hej!!

Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Jill

Klart det blir kul! Annars ser ju vi till att det blir det. ;)

2011-02-11 @ 15:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0