Sjukt nöjd med min älskade bil :)



nissan Qashqai +2 4wd 2010... jag säger bara de! Fasen så nöjd jag är, har haft den några månader nu och kan säga att det finns inget som stoppar den!! Har kört i djup snö, upp och ner, och på bara is.. wiihoo! Älskar denna bil, den förra med men den hade inte fyrhjulsdrift så det var därför jag köpte denna istället. Kan köra med fullastat släp upp för vår isiga backe, den spinner fan inte ens. GRYM bil!!!

Jaha, det är det jag sitter o tänker på här i min ensamhet.. det blåser storm ute och snön yr. Glenn är ute och jobbar fortfarande och jag hoppas att han tar sig hem i detta skitväder..

Nu ska jag glo lite på tv, sen blir det sova!!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0