Lördagen

Vi hade en supermysig dag på junibackan med barnen. Efter det åkte vi till Stinsen, jag shoppade lite och vi fikade med barnen.



Molly i sagotåget...



Felix åker sagotåget, han var så imponerad. Det var så kul att se... superfint!

Vi åkte tåget 2 gånger :-)



Felix & Molly leker...



Felix hemma hos Alfons Åberg.. haha



Mollyfjutt hos Alfons...



Felix...



Felix på lilla gubben.. Glenn i bakgrunden..





Felix leker i Villa villerkulla..



Molly bus..



Hos Emil i sagotåget..



En nöjd liten kille...

Ja, det var en toppendag. Får se vad som händer idag. Vi hoppas på att få träffa Glenns föräldrar idag. Dom har haft så mkt för Glenns morfar är väldigt sjuk, han har fått en tumör, som det tyvärr inte går att göra något åt. Glenn var där igår em och hälsade på honom. Jag hoppas ändå att han kommer bli något bättre, men vi får väl se!

Tänker på mina föräldrar som är i Spanien och har det bra nu... längtar utomlands igen jag också! Så jäkla härligt!

Vi hörs sen, nu ska jag leka lite med barnen..

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0