Kanonkväll! :-)

Igår var det verkligen en toppendag. Lämnade barnen hos mina föräldrar, sen åkte Glenn och jag till Norrtälje och gick och åt på Tre praliner. Supermysigt! <3 Efter det åkte vi hem och fixade för kvällen. Sara och Magnus kom och åt middag och det var jätte trevligt :-) Vi sjöng och hade kul, sen åkte vi in till Teatern där vi avslutade kvällen. Sara och jag lyckades ju dock med en riktigt blond grej.. vi var på toaletten när Sara kollar ner i toan och säger -Va fan är det där för äckligt?! Inte vet jag sa jag och vi spolade och spolade till det försvann... Några minuter senare kommer vi på vad det var...-Saras lilla tyggrej som hon hade tusen spänn i, haha!! Fan så smarta vi kände oss då! Jaja, vi skrattade bara, vad ska man göra liksom... Hur som helst så hade vi superkul, Glenn och jag åkte hem och gjorde mat och satt och pratade om allt mellan himmel och jord, sen somnade vi... perfekt kväll. Tack alla som var med :-)







Sara och Magnus...

Just nu lagar vi mat.. entrecote med klyftpotatis blir det, sen godis och soffmys med mitt hjärta!

Hämtade barnen vid kl 14 och fikade med mamma och pappa, mysigt!

Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sarah J

Vafan vilka jävla bilder!! hahaha KRAM

2011-03-08 @ 10:58:28
URL: http://www.hannahpannah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0