Halloj!

Dagarna har fyllts med jobb, till och med igår jobbade jag lite på dagen. Barnen fick vara hos mina föräldrar några timmar. Molly blev kvar där sen, så Felix och jag hade en riktig myskväll ensamma. Glenn var på grabbkväll och kom hem vid halv 4 i natt ca... åh vad han pratade haha, jag ville bara sooova då! Jaja, han hade haft kul iallafall, så berättade han lite roliga saker, hehe... alltid kul att höra hur folk beter sig!


Minns inte när jag skrev sist, det har varit så mycket. I fredags fm åkte jag ut till Börje och Eva, Eva fyllde år då! Vi fikade och hade det riktigt mysigt! Efter det minns jag knappt vad jag gjorde?! Kan ha varit så att Glenn kom hem tidigare.. just de nu minns jag :-) vi umgicks lite sen hämtade vi barnen på dagis tillsammans! Efter det vart det fredagsmys... Glenn lagade entrecote! Ja helgen har vart toppen faktiskt. Veckan som kommer är fullproppad med jobb, jag har auktion på lördag och det innebär mycket bära och köra och packa upp och ställa iordning grejer. Fast... det är sjukt kul!

Vi ska hämta Molly sen vid 17 och då ska vi äta pizza hos mina föräldrar.. det ska bli gott. Ikväll är det solsidan också, bra avslut på helgen :-)

Felix ligger just nu och sover på golvet i vardagsrummet, haha... tröttis!

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0