Fina du..



16 års vänskap... kommer alltid finnas för dig <3 och tvärtom :-) vi ses på lördag Lollo...


Jag har inte så mycket att skriva om idag.. huvudet upp och fötterna ner.. Har inte gjort nåt vettigt alls. Fick ett återbud imorse och då åkte jag hem. Eller ja nästan, åkte till Åhlens och köpte Karlsson på taket år Felix, själv gillar jag inte karlsson.. hum och ännu mindre nu.. han är...mongo!!! Jag tycker verkligen de!!! Jaja, iallafall så köpte jag en eltandborste åt Felix med disney.. han ville ju så gärna ha en och då blir det så :-)

Hoppas Glenn hör av sig på hemvägen för jag vill att han köper med sig något att äta, orkar inte göra mat. Barnen har fått så det är lugnt.. Själv har jag inte ätit middag än.. åt laxpudding till lunch, gott!!

Jahaja... en trött mig..


Vi hörs.. nu ska jag vara med mina barn innan dom somnar..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0