Utvecklingssamtal och bakdag...

I morse var jag på utvecklingssamtal på dagis. Bara positivt, så härligt och roligt att höra. Han är glad, snäll och omtänksam :) slåss inte och bråkar inte. Han pratar bra vilket han gjort rätt länge och mycket och älskar naturen och allt levande! Mammas lilla kloka hjärta, världens finaste kille. Molly var med också såklart, hon tyckte det var spännande att kika på allt :) Sen åkte vi hem och jag har bakat kärleksmums igen, dom blev goda! Molly har sovit, men nu ligger hon på golvet här och pratar för fullt. Vi ska hämta Felix snart. Hade tänkt hinna med en fika med min chef idag, men klockan gick lite för fort så jag hinner inte innan jag hämtar på dagis tyvärr, men men.. i morgon eller en annan dag. Just det ja, Monika o Melwin kommer imorgon ju..



Världens finaste kille...



Å så bakade jag lite som sagt...



Lilla Molly...

Hej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0