Toppendag och kväll med för den delen....

Ja igår hämtade jag upp Lina efter att jag vart på bvc med barnen. Molly fick vaccination. Vi skulle fika lite och så, men det blev som så att hon sov kvar här och vi delade på en flaska rött :-) Hade en toppenkväll!! Pratade om allt möjligt, som vi alltid gör! Glenn han var på kurs o var borta över natten och jag är så jäkla glad att jag slapp sova själv med barnen! Idag har det vart massa lek med barnen o så åt vi lunch, sern begav vi oss in till norrtälje. En kul sak i går var när Linas Björn skulle hämta henne. Vi sa till Felix att Björn kommer o han vill säkert rita med dig. Felix hämtade sina pennor och papper och sa - snart kommer isbjörnen och vi ska rita! Haha.. ja inte lätt för honom att förstå det, att man kan heta björn också :-) Nu väntar och längtar jag efter Glenn.. inte van att vara utan honom... hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja det där med isbjörnen var riktigt skojigt!

Tack för ett trevligt dygn hos er. Haft jätteskoj...

Kram kram!!

2009-10-16 @ 16:23:15
URL: http://lajnurt.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha ja det var kul.. gulligt tycker jag. Ja det var super, tack själv!! Kram karm

2009-10-16 @ 16:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0