Shopping...

Igår blev det en del shopping till barnen, främst Molly eftersom Felix redan fått allt nytt i år. Overall, 2 vinterkängor, massor med tröjor, byxor, mössa vantar, mm mm. SÅ igår fick Molly kläder. Mycket Hello kitty blev det, haha! Jaja, men jag är ju nörd så jag tycker det är gulligt. Felix fick en snygg tröja av min mamma också :-) Sen var vi hemma, jag städade en massa. Som vanligt. På kvällen kom pappa hit med pizza, såå gott!! Glenn och jag ska bli lite sundare från o med nu, vi var in och handlade igårkväll. Sen hade vi det lite mysigt när vi kom hem o barnen sov.. Ikväll kommer Arvid hit, så det blir jobb för deras del. Jag har Felix hemma idag föressten, han hostar ju lite, men är inte sjuk så egentligen. Jag tycker det är mysigt när han är hemma. Vi har precis tagit ett morgonbad allihop :-)





Mina fina...



Kläder mest till Molly, sheriff tröjan är Felix...



Söta vinterskor va...



Felix hjälper mig frosta av frysen..



Molly sötis..



Gullig i nya mössan..



Nybadad nu på morgonen..



Felix skulle ju bada Mollys balja såklart haha..

Hörs sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0