Seg dag igår....

Egentligen skulle jag fikat hos min kompis Monika, men det vart inte så. Jag kände mig så seg o förkyld. Känner lika idag :-( Ska ta en tablett snart. Hur som helst så började jag gårdagen med akupunktur, efter det blir man trött, eller ja, man kan bli trött och jag blir det. Inte på en gång, men nån gång under dagen brukar jag få en trött-chock och bara känna mig helt sänkt. Efter det åkte jag förbi mina föräldrar, mamma var hemma. Hon har nyopererad handled. Handen var i ett stort paket, lite jobbigt, högern också! Jag blev kvar där tills jag skulle hämta Felix.  Ja sen hände det inte mycket resten av dagen. Lagade mat och åt. Glenn var hemma på kvällen också...


Föressten har jag färgat håret mörkt igen, nästan svart!


Idag känner jag mig som sagt seg igen, lite ont i huvudet och Felix hostar. Han hostade i natt en del. Stackarn. Hur det än är så är det dop i morgon och vi måste handla. Jag ska göra två smörgåstårtor, nån paj, och sen fixa lite annat till... Så jag  har att göra. Doptårtan fixar min mamma... SÅ nu gäller det att bli lite pigg. Jag ska egentligen fika hos Malin i Aspnäs idag, men... jag får se om jag orkar o hinner. Vill ju gärna det med, vet inte hur jag ska hinna med det!!




den här hårfärgen använde jag...



Felix, haha han sa ta kort på mitt päron...

Vi hörs senare...

JAG SAKNAR GLENN......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0