Nytt utseende...

Nu har Moa fixat till min blogg! Tur att man har en duktig brorsdotter <3 Det är så kul när hon är här! Tänk om man kunde ha henne jämt, hihi :) Nu ikväll åkte vi in och köpte lite godis. Innan det gjorde jag middag, det blev köttfärsbiffar med kokt potatis och pepparsås med sallad till. Sitter nu och kollar lite på tv,grannfejden! Vilka dårar det finns haha... I morgon ska jag till Monika och fika efter jag lämnat Felix på dagis. Moa åker till sin farmor då, alltså mina föräldrar, dom ska på bio och se Bröllopsfotografen. Vill också se den!



Moa o Felix surfar innan maten!



Moa testade vårt bubbelbad, vattnet ser gult ut haha men det är ju inte det, blev bara så på bilden..

Hej så länge..


Kommentarer
Postat av: Lina

Fint det blev. Duktiga hon =)

2009-10-27 @ 10:08:30
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0