Mysigt restaurangbesök & Moderna museét..

Jag måste ju ändå börja med att rätta till inlägget här under. Det var ju inte 12 år sen jag var på Michael J utan 17 år sen, herregud! Haha. Måste fått för mig att jag var ung där ett tag :/

Nu till helgen. Lördagen började som helvetet självt!! Jag hade sån jäkla migrän och ingen spray hemma. Ringde mina underbara föräldrar och dom åkte till apoteket o sen hit. Sen hjälpte dom till med barnen o vi fikade. Jag mådde helt bra efter nån timme. Vi har ju Felix på föräldrakooperativ, vilket innebär att man är med o städar på dagis o sköter allt annat. Nu var det vår vecka så Glenn o jag städade där medans mamma o pappa passade barnen hemma hos oss. Glenns kompis Lisa från England var här o tanken var att vi skulle åkt in till Sthlm på kvällen men det blev inte så. Mina föräldrar tog med sig Molly hem och sen lämnade vi Felix hos Glenns föräldrar, sen gick vi till Antep och åt god mat! Efter det blev det nån drink på stan o vi promenerade lite i parken. Jag ringde Lina o vi fick komma upp till henne på ett par öl och där blev vi kvar! Supertrevligt var det! Vi har alltid mycket att prata om o det är kul :-) Sen blev det taxi hem!

Söndagmorgon var rätt lugn, skönt att vakna själva :-) Vi gjorde oss iordning o Glenns pappa hämtade oss. Var skönt att komma till Felix fort! Sen åkte vi till mina föräldrar o Molly. Vi åt lite mackor där o fikade sen åkte vi in till Sthlm och gick på Moderna museét. Träffade Lisa där, det var kul. Barnen skötte sig perfekt! Det var bl.a Salvador Dali på moderna förresten, han var mycket speciell han. Har läst en del om honom tidigare, vi hade även en skulptur av honom på jobbet. Cool konst tycker jag, och även del del helsjuka grejer.. Roligt att se. Vi fikade där, sen åkte vi hem. Kollade lite på tv, sen sov vi!



Äter mat på lördagskvällen...



God drink på trädgårn!



Min pappa o Molly...



Glenn..



Lina, ser ut att trivas i vårt sällskap :-)



af chapman... Felix impad... stoooor båt!



Inne på moderna.. Andy Warhol kossor i bakgrunden...



Felix äter en dyr bulle...



Hemfärd...



Felix dricker vatten, snygg hihi


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha snygg bild men den bjuder vi på! Tack för sällskapet förresten Kramar!!

2009-10-19 @ 11:17:04
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0