Middagsdags snart...

Håller på med middagen nu, chili con carne blir det! Blev visst inspirerad av nån :) Idag har jag bara städat och fixat hemma. Felix och jag åt glass till mellis och läste hans nya böcker som han fick idag. Min mamma är med i en bokklubb till honom :-) Nu kommer snart Glenn hem... får se vad vi hittar på. Ikväll är det Bonde söker fru också, det måste jag se haha fast man skäms som fasen!!



Glass är gott...



Här sitter jag...



Chili con carne på gång....


Förresten en kul grej Felix sa idag när jag kom in med hans bokpaket... en vit ganska platt kartong... -PIZZA.. ehh nej det är inte det, det är dina böcker! Haha...




Kommentarer
Postat av: Lina

Hmm vart kan du ha fått den inspirationen ifrån tro? Haha! Nu känns livet mkt lättare igen =) Äntligen har det lättat upp i snoken! Haha fullt sagt men men... Det är ju liksom vår grej!



Ha en mysig kväll och ha kudden redo inför bönderna för lär bli ruggigt pinsamt när han ska visa sig framåt!!

Kraaam!

2009-10-21 @ 16:56:57
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0