Lina & jag..

Japp japp, idag hämtade jag upp Lina efter jag lämnat Felix på dagis. Vi tog en fika på Tullen, latte o fralla.. Gotti gotti :) sen gick vi en sväng på stan. Jag köpte en tröja till Felix, ville ha lite tjockare men utan luva, hittade en iallafall. Sen köpte jag rosa ögonskugga -suuuperfin! Ett par lackleggings o ett par jeansleggings.. varför - ja det kan man undra, för att jag kände för det! Hur som helst, nu till dagen stooora händelse! När vi skulle backa ut från parkeringen ser jag någon i ögonvrån - Lina, det är för fan Bonde-Roger!! Haha, jag höll på att backa på honom. Sen när han hoppade in i sin bil o skulle åka säger jag till Lina - ta en bild på han!! Snälla!! Suck! Vi är ju inte helt normala, stackars sate... ja Roger alltså!! Ingen dam hade han med sig heller, kanske inte vart nåt eller så var hon hemma och mockade skit, vad vet jag!! Nog om det. Vi åt lunch här sen, och snackade en massa! Idag hade föressten Felix med sig en ljuslyckta han hade målat själv med sig hem.... Nu badar han för fullt här bredvid mig!!

Imorgon blir det lite arbete för mig, mamma o pappa passar Felix o Molly här hemma...

Hej på en stund!



Felix nya tröja...



Lackleggings...



Jeansleggings...



Felix fina ljuslycka som han gjort!!



Öppnade detta igår, smakade skit!! Kommer aldrig mer köpa!!


Ses o hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja du undrar vem som är värst. Vi eller Rogga!

Tack för en mysig dag gumman!!

2009-10-29 @ 15:37:14
URL: http://lajnurt.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo förresten gillade jag båda dina nya leggings! Använd de!!!! Haha!

2009-10-29 @ 19:05:22
URL: http://lajnurt.blogg.se/
Postat av: Madde

Förmodligen vi haha... jo dom var fina :) jag lär nog använda dom nån gång iaf :)

2009-10-30 @ 08:21:39
Postat av: moa

var köpte du dina leggings som du har på dig? har viljat ha sånna bara inte sätt var dom finns

2009-11-01 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0