Johoo..

Igårkväll var Arvid här, Glenn o han jobbade till sent på kvällen. De bytte elen i vår källare. Jag åkte iväg en sväng för att jag hade tråkigt och vad händer?! Självklart får jag punktering i det regnigaste, kallaste, och blåsigaste vädret någonsin. Så var det mörkt också. Ringde Glenn och han kom o hjälpte mig. Även en farbror som bodde där kom ut och hjälpte till. Han var super härlig :-) Barnen satt ju i bilen också, Molly sov hela tiden o det fortsatte hon med och Felix satt o undrade vad som hände. Sen somna han direkt när vi kom hem. Felix är hemma idag också. Ikväll ska vi städa på dagis.. jippii.



Här ligger mina små älsklingar o myser!



Vilken stil han har, haha!



Hihi sötosen..



Felix äter bulle och har hittat en kinapinne haha...


Idag är det superfint höstväder så vi ska gå ut om ett tag. Molly sover så vi går väl ut när hon vaknat då. Älskar mina barn så mycket. Dom är ju helt underbara :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0