Ja då var det kväll igen då...

Sätter mig här en stund. Ätit middag, badat och lite byggande med lego har vi hunnit med här. Glenn lägger Felix nu och Molly sover. Imorgon kommer Monika hit, det ska bli kul... Fredag är det också, veckorna går så sjukt fort.

Sa jag att jag var och träffade mina chefer idag?! Det var jag iallafall, ett givande samtal var det. Dom är fantastiska människor :) Jag tog med mig mina kärleksmums o fick toppbetyg haha! På lördag är det auktion, Malin o jag åker upp förmodligen...



En liten muppbild på Molly och mig, vi väntar på Felix när han badar.. hej å hå...



Här badas det...



Titta vad Glenn kom hem med :)

Jag ringde honom och bad honom köpa kaffe och bröd... -Jag är vid roslagsstoppet nu, hörde jag cocosbollar sa han... JA det gjorde du sa jag :)

Nu ska jag kolla tv och prata med Glenn om div framtidsplaner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0