Helgen...

Jodå! Malin och jag var på auktion i lördags. Trevligt var det, jag köpte inte ett skit, men Malin gjorde en del fynd :-) Jag åkte hem efter det, eller jag hämtade Felix hos mina föräldrar först.

Anders o Malin o Alice var här på kvällen. Vi gjorde god mat.. Grillade rostbiff, friterade pommes och gjorde egen bearnaisesås. Blev några öl också, trevligt hade vi...

Igår var vi o handlade lite, sen fika hos mina föräldrar. Moa hängde med oss hem sen. Brorsan var där också, kul att träffas... På kvällen grillade vi igen haha :-) fan vad gott det var.... Idag har Moa och jag gått på stan lite.. Felix fick en leksaksskruvdragare o jag en tröja... brukar aldrig hitta nåt men nu så :-)

Så har jag suttit en hel del i telefon också om saker jag inte avslöjar än!



Alice... sötis..



Alice o Anders..



Malin gör bearnaisesås...



Molly leopardklädd..



Moa o Molly hemma hos mina föräldrar..



Middag hos oss igårkväll...



Ny tröja.. jag ser fan gravid ut haha men nejnej.. hade bara ätit 4 korvar med bröd till lunch innan :P

Nu ska jag umgåg med Moa o barnen lite.. Felix o hon leker för fullt.. dags att göra mat snart ser jag också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0