Händelserik dag idag...

Började dagen med att lämna Felix på dagis. Efter det åkte jag ner på stan och mötte Malin o Tuva. Vi gick i affärer och sen åt vi lunch! Hur mysigt som helst! Under morgonen fick jag också ett erbjudande som var väldigt bra, angående jobb, men det tänker jag berätta mer om sen. Kan säga att jag talat en hel del i telefon idag med min chef. Jag ska berätta sen om det. Nu ikväll har jag vart hos mina föräldrar och fikat lite och pratat en massa om dagens händelser.. Glenn och Arvid jobbar på i vår källare o här sitter jag och skriver lite..



Här har vi lilla Tuva idag när vi lunchar!!



Här har vi min lilla Molly som just kommit hem till mormor och morfar...



Här står Felix och vispar grädde hemma hos mormor och morfar!

Hej så länge...


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja du gumman blir spännande att följa detta, fast jag vet ju redan en hel del men lite detaljer vill jag allt ha med!



Kramar!!

2009-10-20 @ 22:40:12
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0