Förberedelser för morgondagen och städning...

Ja just nu sitter jag ju här och skriver lite, men har hållt på och provat kläder tills i morgon då jag ska på Göta Lejon och kolla på Buddy Holly, med Brolle!! Wiiie, det ska bli skitkul! :-) Kryssningen blev inställd, men det gör inte ett skit! Glenn ska på NHL premiär i globen under tiden, sen blir det hotellnatt i Sthlm. Glenn har nu blivit erbjuden chefsjobb på Titania, han är så duktig och jag är så stolt över min man! Tidigare har han vart projektledare o servicechef, men nu blir han boss över hela skiten :-) Mkt hårt jobb är det, och han har även sin egen firma att ta hand om. Jag hjälper självklart till med det jag kan. Plus att jag håller allt flytande här hemma med barn o allt annat!

Slängde just in tvätt och har hållt på och grejat lite, hann även med handling i morse.

Felix är på dagis nu och jag hämtar ju honom som vanligt kl 14, saknar honom alltid när han är där.

Just det ja! Träffade en kär gammal kollega till mig i morse, Micke! Vi pratade länge om vårt fd samarbete och det vore roligt att ta upp det igen, vi är båda drivna att starta eget och vi är ju i samma bransch. Kul kul, får se vart det leder!

Nu lite blandade bilder....



Klädfunderingar..



Ny tröja, inköpt igår, o nya jeansen... höstkläder! Fina tycker jag...



Nytt nagellack blev det också...



Som såg ut så här efter en målning... helt okej färg.. älskar rosa....



Gårdagens middag, kycklingfilé med rotfrukter...



Serverades med ris och champinjonsås...


Visst ja, nu glömde jag ju bort. Mamma o jag beställde doptårtan igår, sen var även vår underbara präst här på kvällen. Vi gick igenom allt och det blir så bra :-) Felix var så rolig för innan prästen kom så sa jag till honom att det skulle komma folk så han fick hjälpa mamma att plocka undan leksaker mm från golvet. Sen satt han i förstret när prästen kom och då sa han -Mamma nu kommer folket! Haha, sen när han skulle gå sa han - Nu ska folket gå hem... aj han är så rolig, han trodde uppenbarligen att han hette folket :-) Sen deckade han i sin säng, mammas ögonsten!!

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0