Farfar...

Började dagen med frukost med Tessan, sen tog hon bussen till Sollentuna. Glenn var nere o satte upp hyllor i garaget, sen gjorde vi oss i ordning och åkte till Täby kyrka till min farfars grav. Jag såg inte ens gravstenen för en buske hade vuxit upp mitt framför. Alltså den var ju liten när den planterades däe, men nu fick vi klippa ner den rejält! Tände 2 ljus och satt där och tänkte en stund. Man tänker en del när man är där, men det var väldigt fint. Farfar var väldigt mån om mig och jag hopas han ser att jag har det bra och att han såg barnen från sin himmel :)



Farfar!



Felix på väg hem..

Nu sover barnen och vi tittar lite på tv och umgås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0