Dopet..

Igår hade vi dop här hemma i Risslingby! Det var en superfin dag, en riktigt vacker höstdag. Allt var så himla lyckat och jag är jätteglad. Jag hann perfekt med maten och det, gjorde klart smörgåstårtorna på fm, och även fixa klart allt annat. Molly skötte sig jättebra, hon är ju hur lugn som helst. Felix var också jätteduktig :-) Är så glad för dom som var med, vi hade bara dom närmaste, det hade vi sist med. Bara familjen, sen Mollys gudföräldrar som är helt underbara. Ja dopet hade inte kunnat bli bättre. Fredrik, prästen som även döpte Felix är verkligen toppen :-) Massa fina gåvor fick hon också vår lilla tjej.

Kvällen blev lugn sen... man var lite trött!



Glenn o Molly innan dopet...



Min älskade pappa... som även är världens bästa morfar...



Min kära mor med nyopererad hand!



Här var vi, i vardagsrummet!



Jag o Molly



Jag, Glenn, Patrik



Döpt...



Familjen... vi öppnar Mollys presenter..



Molly med sina gudföräldrar, Belinda och Patrik...



Presenter...




present...



Ena smörgåstårtan jag gjorde...



Tårta nr 2..



Tårtan min mor o far hade med sig :-)



Servetterna.. söta!

Ja det var allt för nu, nu har ni fått lite bilder!!

Är glad över dopet..

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0