Cinderellakryssning blev det i sista minuten, Madde, Glenn & Arvid rockar!

Ja i sista minuten vart det ändrade planer pga en del omständigheter som jag inte tar här! Såå, vi drog på kryssning istället och det var grymt skoj, kvällen var kanon och hemresan också med kareoke i fun club!! Faan vad grymma dom var som sjöng! Vi träffade en del folk, många skumma och några roliga. Hatar dock nätterna i hytten, blääää säger jag. Skulle gå från hytten och upp själv och folk drog i en från alla håll, -du ska med här- du ska med oss osv... var fan läskigt!! Hua!! Glenn och jag satt ute på däck till 7 på morgonen, på långt håll såg jag ljus i mörkret. -Är det finland sa jag... Mmm det är det nog sa Glenn, men fasen det var båtar haha!! Kanske inte har så bra syn ändå :-P Vi hade det mysigt där ute och vi kom på att vi var rätt speciella... Arvid tycker Glenn låter som en nykär 15åring när han pratar med mig, haha. Det var roligt att höra! Vi ÄR ju KÄRA, efter åren som gått har liksom inget förändrats så, jag älskar Glenn!!

Saknade barnen hur mkt som helst! Var underbart att se dom igen. Molly hade vart glad hela tiden och sovit från 19 tiden till 10 på morgonen! Felix hade fåt MASSOR med vinterkläder. Snällt tycker jag!! Vi fick middag också hos Glenns föräldrar när vi kom hem, lasagne!! Mmums!

Föressten körde min underbara pappa mig till båten, Glenn o Arvid var redan där! Tack vare att min pappa kan massa smitvägar lurade han köerna och jag hann precis!!! Nu ska jag mysa i soffan!!

Kram till alla!



Glenn och Arvid....



Here I am....



Arvis ska ta sig upp o sova... Glenn ser ju lycklig ut haha...



Jag typ 7 på morgonen...



Hemresa....

Ja det vart inte så mkt bilder för jag hade inte med min mobil upp, men men... GoNatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0