Fars dag!

Vi lämnade tjejerna vid bussen, sen åkte vi och köpte lite farsdags blommor och presenter och åkte ut till mina föräldrar på fika! Gick en promenad och umgicks, supermysigt var det! Älskar mina föräldrar massor, dom bästa som finns. Finns alltid för mig och ställer upp med allt på alla sätt och vis :) Sen åkte vi till Glenns föräldrar och åt middag, Glenns bror och morfar var där också. Trevligt och god mat. Nu sitter vi här och kollar på film..

Lite bilder från dagen..



Glenn fick frukost på sängen på farsdag såklart..



Glenn, Felix och min pappa.. ute hos mina föräldrar. Felix älskar grävmaskiner..



Jag, Felix och pappa...

Hej hej, vi hörs.

Tack Moa och Sabina för en mysig helg! Saknar er redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0